MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda

  • masa pelepasan:2023-12-13 12:19:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:515
  • Penerangan pantas:

    Muktagacha,Operasi pengubah tenggelam minyakDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dili

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

MuktagachaBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

CambridgePenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah,MuktagachaPengubah terjun minyak 315 KVA, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda



Bunyi, menyebabkan penghalang sirkuit pendek. Jika tidak dikendalikan dengan betul ia akan menyebabkan kerosakan besar.

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

biaya produksiDipersediakan dengan pengawal suhu pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering,MuktagachaTransformer tenggelam minyak S13, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan, kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.


MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda



Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, Proses produksi dan piawai kualiti perisai aluminium; Proses penyisihan besi setelan badan, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

sasaranSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering,MuktagachaPenukar jenis kering seri SC, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, dll.

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

MuktagachaPembuat pengubah kuasa

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

MuktagachaMaklumat produk lain
  • LamakanPenukar SampahKekuatan keletihan

    LamakanPenukar SampahKekuatan keletihan

  • MilwaukeePlatform angkat hidraulik 18 meterHarganya lemah dan stabil

    MilwaukeePlatform angkat hidraulik 18 meterHarganya lemah dan stabil

  • MilwaukeeTruck boarding bridgeMemperkukuhkan pengawasan industri

    MilwaukeeTruck boarding bridgeMemperkukuhkan pengawasan industri

  • BaltimoreJembatan naik hidraulik tetapAdakah ketebalan industri semakin lemah?

    BaltimoreJembatan naik hidraulik tetapAdakah ketebalan industri semakin lemah?

  • BaltimoreGarpu gunting platform angkat bimbitBagaimana trend harga

    BaltimoreGarpu gunting platform angkat bimbitBagaimana trend harga

  • BaltimoreRumah rumah lift villa yang dibina sendiriDalam keadaan lebihan bekalan

    BaltimoreRumah rumah lift villa yang dibina sendiriDalam keadaan lebihan bekalan

  • AshkelonPenukar bilik pemulihanDaya saing dalam penyelenggaraan harian

    AshkelonPenukar bilik pemulihanDaya saing dalam penyelenggaraan harian

  • BremenPlatform angkat hidraulik 3 tonAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

    BremenPlatform angkat hidraulik 3 tonAnalisis keadaan semasa pengesanan cacat

  • segera:Peringatan: Maklumat MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda memberi anda MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda oleh syarikat kami, perkhidmatan MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda. MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MuktagachaPenukar 20 kVBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!